Zarządzenia Burmistrza

ZARZĄDZENIE Nr 103 / 2012 Burmistrza Miasta i Gminy w Skaryszewie z dnia 12 grudnia 2012 r.

ZARZĄDZENIE Nr 103 / 2012 Burmistrza Miasta i Gminy w Skaryszewie z dnia 12 grudnia 2012 r.

w sprawie wprowadzenia zmian do Regulaminu Wynagradzania pracowników Urzędu Miasta i Gminy w Skaryszewie wprowadzonego w życie Zarządzeniem  Nr 32/2009 Burmistrza Miasta i Gminy w Skaryszewie z dnia 9 czerwca 2009 r.

ZARZĄDZENIE Nr 103 / 2012 

Burmistrza Miasta i Gminy w Skaryszewie

 z dnia 12 grudnia 2012 r.

 

w sprawie wprowadzenia zmian do Regulaminu Wynagradzania pracowników Urzędu Miasta i Gminy w Skaryszewie wprowadzonego w życie Zarządzeniem  Nr 32/2009 Burmistrza Miasta i Gminy w Skaryszewie z dnia 9 czerwca 2009 r.

 

Na podstawie art. 39 ust.1 i 2 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych  ( Dz. U. z  2008r. Nr  223 poz. 1458 ) w związku z art. 33 ust. 3 Ustawy z dnia  8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym( Dz. U. z 2001 roku Nr 142 poz. 1591 ze zm.) oraz   Rozporządzenia Rady Ministrów z dn. 18 marca 2009 r.  w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych ( Dz. U. z 2009r. Nr 50 poz. 398)                                                                         

§ 1

Wprowadzam zmiany do Regulaminu Wynagradzania pracowników Urzędu Miasta i Gminy w Skaryszewie, w brzmieniu zawartym w załączniku Nr 1 do niniejszego Zarządzenia.

                                                                        § 2

 

Zarządzenie powierzam do wykonania Sekretarzowi Miasta i Gminy w  Skaryszewie.            

                                                                         § 3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

                                                                                                          Burmistrz Miasta i Gminy
                                                                                                  / - / mgr inż. Ireneusz Kumięga

 

 

 

                                                                                              Załącznik Nr 1

                                                                                  do zarządzenia Nr 103/2012

                                                                          Burmistrza Miasta i Gminy Skaryszew

 

Wprowadza się następujące zmiany do Regulaminu Wynagradzania Pracowników Urzędu Miasta i Gminy w Skaryszewie :

 

Załącznik Nr 1 Regulaminu Wynagradzania otrzymuje brzmienie:

                                                                                                                   

 

 

               Stanowisko

             Wymagania kwalifikacyjne

Wykształcenie oraz

umiejętności zawodowe

Staż pracy w latach

  1.  

Sekretarz

 Wyższe

wg odrębnych przepisów

  1.  

Kierownik USC

Wyższe

                     5

  1.  

Radca Prawny

Wg odrębnych przepisów

Wg odrębnych przepisów

  1.  

Kierownik referatu

Wyższe

3

  1.  

Audytor wewnętrzny

Wg odrębnych przepisów

Wg odrębnych przepisów

  1.  

Inspektor

wyższe

3

  1.  

Podinspektor

średnie,

 wyższe

3

--------

  1.  

Informatyk

średnie

wyższe

3

--------

  1.  

Referent

średnie

2

  1.  

Młodszy referent

średnie

                   ------

  1.  

Kasjer

średnie

2

  1.  

Kancelista

średnie

3

  1.  

Pomoc administracyjna

średnie

-------

  1.  

Opiekun dzieci i młodzieży

(w czasie przewozu do i ze szkoły)

podstawowe

--------

  1.  

Kierowca samochodu osobowego

Wg odrębnych przepisów

Wg odrębnych przepisów

  1.  

Sprzątaczka

podstawowe

--------

  1.  

Robotnik gospodarczy

podstawowe

---------

  1.  

Konserwator

zasadnicze

---------

  1.  

Kierownik warsztatu

średnie

4

  1.  

Goniec

podstawowe

--------

  1.  

Pracownik II wykonujący zadania w ramach robót publicznych lub prac interwencyjnych

wyższe

---------

  1.  

Pracownik I wykonujący zadania w ramach robót publicznych lub prac interwencyjnych

podstawowe, zasadnicze średnie

---------   

 

Załącznik nr 2 do Regulaminu Wynagradzania otrzymuje brzmienie:

     
 

L.P.

MAKSYMALNE STAWKI WYNAGRODZENIA ZASADNICZEGO  

 

 

Stanowisko

Kwota w złotych

Kategoria zaszeregowania

 
  1.  

Sekretarz

4.800

XVII – XIX

 
  1.  

Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego

4.400

XVI – XVIII

 
  1.  

Radca Prawny

4.800

XIII – XIX

 
  1.  

Kierownik Referatu

4.200

XIII – XVII

 
  1.  

Audytor wewnętrzny

                4.200

XV - XVII

 
  1.  

Inspektor

3.800

XII – XVI

 
  1.  

Podinspektor

3.200

X - XIV

 
  1.  

Informatyk

3.200

X - XIV

 
  1.  

Referent

2.800

IX – XI

 
  1.  

Młodszy referent

2.600

VIII – X

 
  1.  

Kasjer

2.800

IX – XI

 
  1.  

Kancelista

2.600

VII – X

 
  1.  

Pomoc administracyjna

2.600

III - X

 
  1.  

Opiekun dzieci i młodzieży ( w czasie przewozu do i ze szkoły)

1.900

I – IV

 
  1.  

Kierowca samochodu osobowego

2.900

VII – XII

 
  1.  

Sprzątaczka

2.100

III – VI

 
  1.  

Robotnik gospodarczy

2.300

V – VIII

 
  1.  

Konserwator

2.800

VIII- XI

 
  1.  

Kierownik warsztatu

2.900

X – XII

 
  1.  

Goniec

2.200

II - VII

 
  1.  

Pracownik II stopnia wykonujący zadania ramach robót publicznych lub prac interwencyjnych

2.900

XI – XII

 
  1.  

Pracownik I stopnia wykonujący zadania w ramach robót publicznych lub prac interwencyjnych

2.600

VIII - X

 

 

    Załącznik Nr 3 do Regulaminu Wynagradzania otrzymuje brzmienie:

 

 

       
 

l.p.

 Stanowisko

Maksymalna kwota dodatku

funkcyjnego

 

1.

Sekretarz

1.760

 

2.

Radca Prawny

1.540

 

3.

Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego

1.540

 

4.

Zastępca Kierownika USC

1.320

 

5.

Kierownik referatu

1.540

 

6.

Audytor wewnętrzny

1.540

 

7.

Kierownik warsztatu

880

 



                                                                                                       Burmistrz Miasta i Gminy
                                                                                                  / - / mgr inż. Ireneusz Kumięga

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Sylwia Mosioł
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 14 maja 2017 22:20
Dokument wprowadzony do BIP przez: Administrator
Ilość wyświetleń: 1480
14 maja 2017 22:20 (Administrator ) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)