Ogłoszenia

Raport o stanie Gminy za 2021 rok

Burmistrz Miasta i  Gminy Skaryszew co roku do dnia 31 maja przedstawia Radzie Miejskiej raport o stanie gminy. Raport obejmuje podsumowanie działalności burmistrza gminy w roku poprzednim, w szczególności realizację polityk, programów i strategii, uchwał Rady Miejskiej i budżetu obywatelskiego. Rada Miejska rozpatruje raport podczas sesji, na której podejmowana jest uchwała Rady Miejskiej w sprawie udzielenia lub nieudzielenia absolutorium burmistrzowi. Raport jest rozpatrywany w pierwszej kolejności. Nad przedstawionym raportem o stanie gminy przeprowadza się debatę.

Debata nad „ Raportem o stanie Gminy Skaryszew”.

Głos mieszkańców w debacie nad raportem


Mieszkańcy gminy Skaryszew mogą wziąć udział w debacie nad raportem o stanie gminy. Aby zabrać głos, należy złożyć do Przewodniczącego Rady Miejskiej w Skaryszewie  pisemne zgłoszenie, poparte podpisami co najmniej 20 mieszkańców gminy Skaryszew. Zgłoszenie składa się najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została sesja, podczas której ma być przedstawiany „Raport o stanie Gminy Skaryszew". Mieszkańcy zabierają głos w kolejności napływających zgłoszeń. W debacie nad raportem może wziąć udział maksymalnie 15 mieszkańców gminy Skaryszew.

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Burmistrz Miasta i Gminy Skaryszew
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 24 czerwca 2022 08:49
Dokument wprowadzony do BIP przez: Tomasz Kalita
Ilość wyświetleń: 256
24 czerwca 2022 08:50 (Tomasz Kalita) - Dodanie załącznika [raport_o_stanie_gminy_za_2021.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
24 czerwca 2022 08:49 (Tomasz Kalita) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)