Przetargi do 31.12.2020

Budowa oświetlenia na terenie gminy Skaryszew

Numer ogłoszenia: 102683 - 2015; data zamieszczenia: 10.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V

zamówienia publicznego

 

zawarcia umowy ramowej

 

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Skaryszew , ul. Słowackiego 6, 26-640 Skaryszew, woj. mazowieckie, tel. 48 610 30 89, faks 48 610 30 89.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.skaryszew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa oświetlenia na terenie gminy Skaryszew.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. budowa odcinka napowietrznej linii oświetlenia ulicznego wzdłuż drogi krajowej nr 9 w miejscowości Modrzejowice Zakres projektu obejmuje: a) Wymianę istniejącej szafki oświetleniowej na SOM-3 na stacji transformatorowej Modrzejowice 1. W ramach wymiany w/w szafki należy dodatkowo wymienić przyłącze zasilające w/w szafkę oraz zabezpieczenia główne w rozdzielnicy stacyjnej. b) Podwieszenie na istniejącej sieci niskiego napięcia (na 2 słupach lnn) przewodu oświetleniowego od stacji transformatorowej Modrzejowice 1 na długości ok. 66m; c) budowę izolowanej sieci napowietrznej niskiego napięcia dla potrzeb oświetlenia o długości ok. 803m; d) montaż na projektowanych słupach linii napowietrznej opraw oświetleniowych sodowych wyposażonych w ograniczniki poboru energii w ilości 21szt. 2. budowa odcinka napowietrznej linii oświetlenia ulicznego wzdłuż drogi powiatowej ul. Dzierzkowskiej oraz drogi gminnej ul. Gajowej w miejscowości Skaryszew. Zakres projektu obejmuje: a) Wyniesienie układu sterowniczo-pomiarowego do projektowanej skrzynki oświetleniowej SOM-3 na stacji transformatorowej Skaryszew Gaj. b) budowę izolowanej sieci napowietrznej niskiego napięcia dla potrzeb oświetlenia ul. Dzierzkowskiej o długości ok. 420m; c) budowę izolowanej sieci napowietrznej niskiego napięcia dla potrzeb oświetlenia ul. Gajowej o długości ok. 283m; d) montaż na projektowanych słupach linii napowietrznej w ul. Dzierzkowskiej opraw oświetleniowych sodowych wyposażonych w ograniczniki poboru energii w ilości 9 szt. e) montaż na projektowanych słupach linii napowietrznej w ul. Gajowej opraw oświetleniowych sodowych OUSh-70W wyposażonych w ograniczniki poboru energii w ilości 7 szt..

II.1.5)

 

przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.14.00-9, 45.31.61.10-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał wiedzę i doświadczenię, tj. w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości , daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy te zostały wykonane w sposób należyty oraz wykazując, że wykonali je zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie odcinka oświetlenia ulicznego/drogowego, o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto każda.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający waga aby Wykonawca dysponował odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. co najmniej: 1 osobą - pełniącą funkcję Kierownika Budowy - posiadającą uprawnienia budowlane przynajmniej w ograniczonym zakresie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj. powinien posiadać opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - termin płatności - 10

IV.2.2)

 

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy mogą nastąpić w okolicznościach, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, w szczególności: 1) wprowadzenia urzędowej zmiany stawki podatku VAT, co spowoduje zmianę wynagrodzenia brutto Wykonawcy, 2) zmianę danych adresowych w przypadku ich zmiany, 3) zmianę osób wymienionych w § 14 umowy na pisemny uzasadniony wniosek Wykonawcy, 4) konieczności wprowadzenia wszelkich zmian z inicjatywy podmiotu współfinansującego zadanie. 2.Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu wykonania umowy w przypadkach: 1) wystąpienia przestojów i opóźnień ze strony Zamawiającego, 2) działania siły wyższej, rozumianej jako zdarzenie nagłe, nieprzewidywalne niezależne od woli stron (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne) mające bezpośredni wpływ na terminowość realizacji zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.skaryszew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzędzie Miasta i Gminy Skaryszew, ul. Słowackiego 6, PARTER pokój nr 2B.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2015 godzina 10:45, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Skaryszewie ul. Słowackiego 6, 26-640 Skaryszew w KANCELARII (PARTER przy wejściu głównym).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki

Rejestr zmian

Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Katarzyna Zawadzka
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 26 maja 2017 00:05
Dokument wprowadzony do BIP przez: Administrator
Ilość wyświetleń: 852
26 maja 2017 00:07 (Administrator ) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_1_do_siwz.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
26 maja 2017 00:07 (Administrator ) - Dodanie załącznika [zmiana_treci_siwz__1.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
26 maja 2017 00:07 (Administrator ) - Dodanie załącznika [wyjasnienie_nr_1.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)