Przetargi do 31.12.2020

Zimowe utrzymanie dróg gminnych, lokalnych na terenie gminy Skaryszew w sezonie zimowym 2012/2013

Skaryszew: Zimowe utrzymanie dróg gminnych, lokalnych na terenie gminy Skaryszew w sezonie zimowym 2012/2013
Numer ogłoszenia: 375032 - 2012; data zamieszczenia: 02.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

 

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Skaryszew , ul. Słowackiego 6, 26-640 Skaryszew, woj. mazowieckie, tel. 48 610 30 89, faks 48 610 30 89.

 

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.skaryszew.pl

 

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg dróg gminnych, lokalnych na terenie gminy Skaryszew w sezonie zimowym 2012/2013.

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

 

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu odśnieżania dróg gminnych i lokalnych na terenie gminy Skaryszew w sezonie zimowym 2012/2013 z podziałem na trzy części.

 

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

 

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp

 

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

 

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

 

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

 

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2013.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) WADIUM

 

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

 

III.2) ZALICZKI

 

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

 

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

 

  • III.3.3) Potencjał techniczny

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

 

  • Zamawiający dokona sprawdzenia oceny spełnienia tego warunku na podstawie dokumentów potwierdzających, że Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym gwarantującym wykonanie usług zgodnie z zasadami określonymi w specyfikacjach technicznych. W szczególności wymaga się, żeby Wykonawca dysponował co najmniej n/w sprzętem: dla części 1 - pług min. typ średni z nośnikiem z napędem na dwie osie - 1 szt.; dla części 2 - pług min. typ średni z nośnikiem z napędem na dwie osie - 1 szt.; dla części 3 - pług min. typ średni z nośnikiem z napędem na dwie osie - 1 szt.. Wykonawca może także wymienić alternatywne porównywalne technicznie narzędzia i urządzenia proponowane przez siebie dla danych usług, dołączając uzasadnienie swoich propozycji. Z uwagi na to, że wykonanie usługi zimowego utrzymania dróg gminnych i lokalnych dla części 1, 2 i 3 ma się odbywać w tym samym terminie, Wykonawcy składający oferty na więcej niż 1 część zamówienia muszą udokumentować, że dysponują w/w potencjałem technicznym dla każdej części oddzielnie.

 

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

 

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

 

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

 

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

 

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 

III.6) INNE DOKUMENTY

 

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

 

1. Zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, celem identyfikacji osób fizycznych ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnego do wykonania zamówienia potencjału technicznego, jeżeli Wykonawca wykaże , że będzie korzystał z ich potencjału technicznego ( formularz 4.1. SIWZ)

 

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

 

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

IV.3) ZMIANA UMOWY

 

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

 

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

 

1. Zmiany ilość jednostek obmiarowych podanych w kosztorysie ofertowym do rzeczywistych potrzeb wynikających z panujących warunków atmosferycznych, 2. Zmiany wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy w przypadku zmiany zakresu usług, 3. Zmiany ustalonych Podwykonawców pod warunkiem, że nowy Podwykonawca wykaże spełnienie warunków w zakresie nie mniejszym niż Podwykonawca wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne i na przedstawiony w ofercie zakres usług, 4. Zmiany koordynatorów ds. zimowego utrzymania dróg.

 

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

 

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.skaryszew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy, ul. Słowackiego 6, 26-640 Skaryszew, pok. nr 3..

 

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy, ul. Słowackiego 6, 26-640 Skaryszew, parter (kancelaria)..

 

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki

Rejestr zmian

Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Marian Ruszkowski
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 25 maja 2017 13:16
Dokument wprowadzony do BIP przez: Administrator
Ilość wyświetleń: 763
25 maja 2017 13:17 (Administrator ) - Dodanie załącznika [ogloszenie_o_wyborze_wykonawcy_zimowe_utrzymanie_2012.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
25 maja 2017 13:17 (Administrator ) - Dodanie załącznika [siwz_zimowe_utrzymanie_2012_2013.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
25 maja 2017 13:16 (Administrator ) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)