WNIOSEK o wydanie zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych

Jednostka prowadząca

Wymagane dokumenty

Do wniosku o wydanie zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych należy dołączyć:

1)       dokument potwierdzający tytuł prawny wnioskodawcy do lokalu stanowiącego punkt sprzedaży napojów alkoholowych,

2)     zgodę właściciela, użytkownika, zarządcy lub administratora budynku, jeżeli punkt sprzedaży będzie zlokalizowany w budynku mieszkalnym wielorodzinnym,

3)      decyzję właściwego państwowego inspektora sanitarnego o zatwierdzeniu zakładu,  o której mowa w art. 65 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia. Podstawa prawna: art. 18 ust. 6 ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (Dz. U. z 2023 r. poz. 2151 ).

Miejsce złożenia dokumentów

Wniosek należy złożyć z kompletem załączników (oryginały dokumentów do wglądu),  co najmniej 1 miesiąc przed planowanym rozpoczęciem sprzedaży napojów alkoholowych lub upływem ważności posiadanego dotychczas zezwolenia. Załatwienie sprawy powinno nastąpić nie później niż w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowanej nie później niż w ciągu dwóch miesięcy. 

Formularze i załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 03 marca 2025 13:32
Dokument wprowadzony do BIP przez: Tomasz Kalita
Ilość wyświetleń: 50
03 marca 2025 13:34 (Tomasz Kalita) - Aktualizacja danych sprawy.
03 marca 2025 13:33 (Tomasz Kalita) - Dodanie załącznika.
03 marca 2025 13:33 (Tomasz Kalita) - Dodanie załącznika.