Azbest utylizacja - dotacje

Jednostka prowadząca

Miejsce złożenia dokumentów

Urząd Miasta i Gminy w Skaryszewie, Referat Inwestycji, Funduszy Unijnych, Planowania Przestrzennego i Gospodarowania Mieniem Gminy

Pokój numer 2B

tel. (48) 610 30 89 wew. 117

Inne informacje

Osoba Odpowiedzialna:

Katarzyna Zawadzka-Kupka

 

Informujemy, iż Gmina Skaryszew prowadzi nabór wniosków na dofinansowanie do kosztów demontażu, transportu i utylizacji azbestu i wyrobów zawierających azbest.
Wnioski złożone do 31 grudnia bieżącego roku kalendarzowego realizowane będą
w następnym roku kalendarzowym.

Środki na realizację zadania pozyskiwane są z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie.

O dofinansowanie za pośrednictwem Urzędu Miasta i Gminy Skaryszew ubiegać się mogą osoby fizyczne oraz osoby fizyczne będące rolnikami, które muszą złożyć odpowiednie dokumenty:

Wniosek wraz z załącznikami nr 1 i 2.

Dodatkowym załącznikiem jest uzyskanie pozwolenia na budowę lub rozbiórkę bądź dokonanie zgłoszenia wymiany pokrycia dachowego w:


Starostwie Powiatowym w Radomiu

ul. Domagalskiego 7

Wydział Architektury i Budownictwa

 

UWAGA!
Osoby prowadzące działalność gospodarczą

Składają wniosek o dotację bezpośrednio do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Radomiu ul. Grzybowska 4/6 (budynek sądu)

Formularze i załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 25 maja 2017 01:09
Dokument wprowadzony do BIP przez: Administrator
Ilość wyświetleń: 48
09 lutego 2018 10:23 Tomasz Kalita - Aktualizacja danych sprawy.
28 czerwca 2017 14:38 Administrator - Aktualizacja danych sprawy.
28 czerwca 2017 11:05 Administrator - Aktualizacja danych sprawy.